Приказ изложбе-сајма `мој пас`

У немачком граду Фрајбургу недавно је завршена необична изложба-сајам под називом "Мој пас". Овај догађај назива се и недељом високе моде међу псима. Овде можете купити прелепу одећу и додатке за псе за сваки укус и боју. Али погледајмо представу очима паса.

Ако жена жели да се лепо обуче, иде на недељу моде. Када фасхиониста сања да стилски одева свог вољеног пса, она иде с њим на изложбу Мој пас. Продаје модерну, стилску и удобну одећу за псе. Али изложба-сајам "Мој пас" позната је не само по модној ревији. То је такође велики псећи форум. У оквиру догађаја одржана је врло занимљива конференција о узгоју паса. Расправљало се о питањима здравља, образовања, храњења, дресуре паса и још много тога..

прибор за псе

плешући са псом на изложби

Али како сами пси оцењују ову представу и целокупну изложбу у целини?

„Зашто се изложба зове„ Мој пас “? - помислите пси на догађају, - „Можда је боље изложбу назвати„ Мој вољени господар и ја “. На крају крајева, власник ме је довео овде, где сам се забављао и стекао пријатна познанства са другом родбином “. Поред тога, према речима паса, било би лепо да организатори ставе посуде с водом на улаз на изложбу како верни пријатељи људи не би патили од жеђи..

Контрола лица

Догађај је подлегао строгој контроли лица. Власница пса морала је да покаже свој тренутни ветеринарски пасош са свим вакцинацијама. Четвороножни друг није могао да дође на изложбу ако није имао ветеринарски пасош или је документ истекао. Након што су успешно прошли контролу над лицем, пси су ушли на магични сајам испуњења жеља.

изложба паса

Очи трче из асортимана за псе

Гости сајма су пријатно импресионирани великим избором робе за безбрижан и срећан живот људских верних пријатеља. Власници овде могу одабрати прелепу одећу и додатке за свог љубимца. На сајму су се продавале и оне ствари које би људима више пријале него животињама. Једно од ових знања је и кућни огртач за псе. Огртач савршено штити софу у кући и седиште у аутомобилу од влажне псеће длаке. И ваш пас ће се осећати сјајно у тако екстравагантној одећи. Слатка хаља, без сумње, заинтересоваће жене које обожавају облачење својих паса у необичне ствари..

прибор за псе

изложене псеће посластице

Такмичења на изложби

Такмичења за псе су сјајна прилика за власнике да открију таленте свог љубимца. Разна такмичења су већ чврсто укључена у програм већине изложби паса или се одржавају одвојено. Али питам се ко добија веће задовољство када пас ради најтеже трикове: он сам или његов власник? И зашто животиња тако беспоговорно следи људске заповести? Све је врло једноставно. Током тренинга, власници хвале и охрабрују љубимца укусном посластицом. Псу се то свиђа, па лако превлада препреке у окретности или плеше са власником.

Домаћи пас који је дошао на ову изложбу „Мој пас“ има љубазне власнике, топао и пријатан дом, брдо играчака и посластица. Али постоје пси у неповољном положају и одбачени. Склониште у Фреибургу довело је ове псе на изложбу „Мој пас“ како би пронашли нове власнике животиња.

такмичење паса

Чланови склоништа

На изложби је било пуно људи који су желели да са собом поведу псе без дома. Људи су могли сазнати све о свом будућем љубимцу: расу, висину, карактер, здравствено стање. Поред тога, свог пса можете упознати са новим чланом породице. Током свог познанства, домаћи и пси из склоништа њушили су једни друге са великим интересовањем. Ако су животиње успеле да пронађу заједнички језик, псић из склоништа добио је топли дом и породицу, а дом - новог пријатеља за забавне игре.

Пси на изложби понашали су се беспрекорно. Само повремено сте могли чути гласно лајање или бити сведок псеће препирке.

На изложби „Мој пас“ било је много табуа за њене четвороножне учеснике. На пример, један смешни знак забранио је псима да иду у тоалет на малом. Можда ће такав постер вређати племените Мукхтар и Лассие. Али правила су правила. Али неки неопрезни власници паса оставили су пакете са гомилама својих љубимаца на паркингу, кршећи бројне забране.

Изложба „Мој пас“ постала је прави празник за људе и псе. Власници су обукли свог пса и са њим отплесали валцер. Али најсрећнији учесници ове изложбе били су пси из склоништа у Фрајбургу, који су пронашли дуго очекивани дом и брижног власника..

изложба паса

изложба паса

изложба паса